Lördag den 24 oktober .. (födelsedag)

godmorgon alla bloggare  ja Vet ja e dålig på blogga men har mycket  & fixa in för i dag

Fyller år i dag så släkten & så kommer hit senare så nu måste man städa lägengeten en sista runda & så lite annat små fix..    men ja får börja med en Ducsha =)

sen käka frukost

ja vet ja utlova bilder på mina Nya fåtöljer & så lite vad ja köpte på Ikea .. men det KOmmmer ja Lovar

Även bilder från i dag kommer upp sen

hoppas ni hadde en super skön fredag kväll... för det hadde ja riktigt sofft men kul .. Hadde mamma , storebror , min syster ,  & våra hundar på Besök hema hos mig ..

för vi fixa med Super Goda Efterrätter som vi ska käka i efter middag när Gästerna kommer ...

& så klart Käka Super Goda smörgåstårtor---> som jag gjort på Fredag på jobb


ÖNskar alla en fortsat trevlig helg =)  MVH Niklas


sasc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0