Hösten är verkligen på väg

Ja nu börjar hösten verkligen komma och det gillas verkligen inte. Jag vill fortfarande ha sommar, sommaren har gått alldeles för fort, i alla fall vad jag tycker. Hösten kan vara mysig och sånt ibland men jag gillar inte hösten ändå. Den är trist, livlös, grå, kylig, regnig o.s.v. Det är nu på hösten också då alla börjar bli sjuka och deprimerade typ, man mår inte bra av höstväder och så är det bara. Det bästa vädret man kan ha är blåklar himmel med en varm skinande sol och sen så blåser de svag sval vind och så är verkligen inte höstvädret. Ja snart kommer väl snön också, men jag hoppas helst på att det dröjer ett tag för snö är bara jobbigt och sen när det smälter är det ännu jobbigare, så allra helst ingen snö alls förutom på julafton och nyår typ.

Vad tycker ni om hösten? Håller ni med?

dsz

Roligt att folk verkligen läser min blogg. efter att ja Länka på facebook fick man ju Massa fler som Kolla in bloggen :)

Pusshej! // Nille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0