fredag den 24 februari 2012

hej bloggläsare  har varit en helt underbart skön dag & kännt mig för förstagången på länge pigg & så 

inte allt den trött mig som ja brukar  ett STORT + i dag var att vi sluta redan 10.30 vilket gjorde att man  inte behövde jobba en hel dag med vissa personer som snackar skit & ljuger

personen i fråga har inte varit på jobb alls i veckan så kanske därför man inte är så trött & irreeterad

=)   i går  eftermidag  chilla ja med 3 helt underbara polare det är vänner som er man vill ha   Rasmus ..........  Niklas ........  &  calle .........

Tänker inte skriva efternamn men hoppas ni sja vet vem  & att ni läser min Blogg


-  dagens inköp -    > ja är inte killen som shopar massa saker men när ja hittar helt underbart snygga saker som ja värkligen gillar ska man ju inte låta bli



sgx




sen Bjuder ja på en steeek bild på mig med min nya tröja  :)

längtar man inte efter sommmar NU ... så sej

wsff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0